As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

luni, 28 ianuarie 2008

Pute

De cand nu mai am masina, m-am intors la societate. La societatea din care fac parte, fie ca vreau, fie ca nu vreau, fie ca accept, fie ca nu.
Si ...societatea pute. Merg cu RATB: pute. Merg cu Metrorex: pute. Unde m-am dus zilele trecute si putea? Aaaaa la Administratia Financiara. Coada si miros. Ti se intorcea stomacul pe dos.

Pute peste tot, ce mai.

De ce pute? De ce nu se spala oamenii? De ce nu-si spala hainele? In ce lume traim?
Vorbesc de Bucuresti. Capitala de tara din UE. Eu nu ma mai duc in hipermarketuri decat dusa cu forta, pentru ca e prea aglomerat. Prea plin de oameni care cumpara de toate.
In aceste de toate se includ: detergenti, sapunuri, deodorante si alte produse de curatenie.
Ce fac oamenii astia cu aceste produse?
De ce nu se spala lumea? Si de ce nu-si spala hainele astea de iarna care miros in 2008 a 2007, 2006, 2005, 2004.....1999...

Mai e putin si vine primavara. Apoi vara. Acum pute. La vara...o sa doara!

Un comentariu:

Anonim spunea...

O sa vezi ca dupa vreo 6 luni de mers cu ratb-ul incepi sa te resemnezi...incepi sa inveti sa-ti tii respiratia in anumite momente "delicate" si sa alegi locurile din autobuz cele mai apropiate de geamuri...Eu am invatat...Din nefericire...