As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

joi, 7 februarie 2008

RATB I love you

Ionut, necunoscutule, imi pare rau ca aceste randuri nu vor ajunge la tine.
Iti scriu pentru ca meriti sa-ti scriu.
Azi in autobuz (promit ca-mi iau masina, ca sa nu mai merg cu RATB) am stat langa prietena ta.
De unde stiu ca era prietena ta? Pai a avut grija sa vorbeasca atat de tare, incat tot autobuzul a aflat ca are un prieten Ionut.
Daca as avea mailul tau, ti-as scrie un mail, dar mi-ar fi teama ca nu ai apuca sa-l citesti pentru ca prietena ta ti l-ar sterge. Cum vine asta? Simplu mai Ionut.
Prietena ta i-a povestit azi dimineata prieteni ei cu care era, dar si noua, restul calatorilor cu autobuzul, cum ti-a ghicit ea parola la mail. Si cum ti-a citit ea mailurile si cum a intrat invisible pe contul tau de messenger de la yahoo.
Ca e bine ce a facut, ca e rau ce a facut, asta numai tu ai putea sa judeci.
Ce pot sa-ti zic eu insa, ce pacat ca nu vei citi, este ca ea i-a spus prietenei ei asa:
„M-am uitat fata prin mailuri, nimic compromitator, pe mess nu-i scria niciuna nimic, ce trist fata!” „Ce baiat cuminte Ionut”
Ionut, intelegi? Nu a gasit nimic compromitator si cica ai contul ala de mail din 2005 si ai vreo 2500 de mailuri (bine nu s-a uitat in toate, doar in primele pagini si in sent-uri). Si in loc sa zica mersi, sa inchida si sa uite ca a facut ce a facut, ea s-a plans prietenei ei ca e trist ca tu esti asa cuminte!
Ionuteeeee ce-ai facut s-o „meriti” pe fata asta?
RATB I love you!

4 comentarii:

Mihai spunea...

Ce a facut fata? S-a uitat in mapa profesionala a lui Ionut! (Sa nu zici ca simpatizezi cu Base)

Eva spunea...

ualei.. ce stupida!

Anonim spunea...

Draga mea,

Ionut nu e un baiat. Ionut e un standard, e un prototip. Ionut e modelul de tampit care suntem toti. Ionut e pocnitul care o scoate pe fata in oras, si ia din 20 de lei ce i-a dat mamica lui acasa un burger la halba pentru el si un cocktail cu fructe tropicale pentru demoazela. Dupa care Ionut o plimba asa cum a auzit el ca-i frumos prin oras, o saruta tandru cand o lasa la usa blocului si se duce acasa sa-i dea in cap ... ca altceva nu pupa. Dupa care Ionut ramane cu ochii in soare in vreo 2-3 luni ca-i prea cuminte si ea are nevoie de ceva mai motivant.

Ionut e un tampit... tampitul pe care-l vezi in jur, oriunde te-ai intoarce.

Mai e celalalt prototip... dar mai mergi cu autobuzul ca sa-l gasesti.

Parerea mea...

Anonim spunea...

Si prietena ei zicea in gandul ei "shit, bine ca nu i-am trimis emaiulri lui Ionut ca ma prindea obsedata asta"...."cand vine diseara sa ne-o tragem sa-i zic sa-si schimbe parola"