As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

marți, 24 martie 2009

Ma mut in China

Ma atrage China de cand eram copil si am vazut primele filme straine la cinema Favorit. Acum cand m-am facut mai mare m-am apucat sa citesc si carti imi ma atrage si mai mult.
Iar in seara asta cand ultima mea reduta a fost cucerita de caini, m-am decis sa ma mut in China.
Vreau sa traiesc intr-o tara unde cainii se mananca si nu umbla covrigii cu cainii agatati de ei pe strazi.
Am fost sa alerg in parcul Moghioros si ...la a2a tura au aparut. Rai, ciudati si inexplicabil de nervosi: cainii.
Era ultima mea reduta, era ultimul meu loc descoperit unde ma puteam simti in siguranta si puteam alerga fara teama.
Daca un chinez flamand ar citi posturile mele despre caini, cred ca m-ar suna.
Chinezilor, va dau eu niste orez garnitura, va implor scapati-ma. La voi nu e criza?

5 comentarii:

Unknown spunea...

Buna.

Stiu pe cineva care are un mic aparat de gonit cainii.
Apesi pe buton, face un zgomot pe care-l aud doar misheii de catzei, si gata, fug.
Chiar functioneaza, pe cuvant.
Caut magazinul de unde l-a luat si iti zic.

A, si nu cred ca ai fi asa incantata in China, sau ti-ar place doar daca-ti place in supermarketul Europa, daca ma intelegi.

Weekend placut,
Edi.

Anonim spunea...

@edi
te rog sa imi dai pe gtalk cand aflii magazinul, e groasa rau cu cainii. in seara asta am vrut sa alerg cu o prietena, dar ea nu a vrut ca tocmai scapase de un atac printre blocuri

Anonim spunea...

China ? De ce nu Canada ? E chiar mai aproape de Romania ;)

Anonim spunea...

incearca sa alergi in parcul herastrau, in capatul cu ambasada chineza. :) sunt cateva zeci de chinezi in corturi ...

Ham ham spunea...

Ce mai mare gresala a cateilor a fost cand au ales omul sa le fie cel mai bun prieten.
Nu ei sunt problema ci tu!
Semnat,
Grivei