As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

vineri, 1 mai 2009

e de porc

am avut 2 titluri in cap: "e de porc" si "adrenalina crizelor"
aseara m-am bagat in pat un pic cam faultata, aveam nasul infundat si o usoara senzatie de oboseala
m-am trezit dimineata cu nasul infundat, cu ochii arzand si cu cearcane pana la gura :(
mi-am facut cafeaua si am dat drumul la televizor
la ora 9am toate televiziunle vuiau cu gripa porcina, maladie, pandemie si alte cuvinte agitatoare
nasul mi s-a infundat si mai tare, m-a luat brusc si durerea de cap
am deschis netul sa caut un coafor deschis de 1 mai - am dat vreo 5 telefoane - nu am gasit niciun loc liber dimineata
m-am urcat in masina in pijamale si m-am dus la armacia din capatul strazii sa-mi iau Modafen - era inchis - am injurat printre dinti si m-am intors in casa
ma gandesc cu nostalgie la primul moment in care am auzit de boala vacii nebune - cati ani au trecut, cate alte animale s-au imbolnavit, cata nebunie s-a generat

vietile noastre excerptate de crize raman ... vide!

Niciun comentariu: