As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

sâmbătă, 30 mai 2009

Romania intre 2 pancarte

Nu e un subiect care sa starneasca controverse, caci stim toti cum arata Romania si ce fel de turism se poate face.
Dar nu ma pot abtine sa nu scriu. Am fost weekendul trecut pe traseul Ramnicul Valcea - Targu Jiu - Petrosani - Hunedoara si inapoi.
Daca dai pe net cautari, situatia e ok. Sa zicem ca cu netul mai stam cum stam, gasesti informatii despre zone, turism, ce poti face, ce poti vizita.
Dar cand ajungi in realitate, s-a terminat. O pustietate si o indiferenta fata de orice cum numai in Romania gasesti.
Obiective turistice aproape neanuntate, niciun centru de informare turistica, nicio harta cu obiective, nimeni nu stie mai nimic. O iei pe un drum european si mergi de nebun uitandu-te ca prostul sa vezi o pancarta. Daca ai noroc si o vezi, mai trebuie sa ai noroc sa nu fie ruginita si veche de cand lumea ca sa intelegi ce scrie. Lipsesc directiile, distantele, informatiile minime.
Nimic nu te atrage la turism, nimic nu te ispiteste sa vrei sa mergi mai mult, nimic nu te face sa pui frana ca sa vizitezi ce e in dreapta sau in stanga. Acestei tari ii lipseste cu desavarsire dorinta de a ne seduce. S-a specializat doar in abandon.
Intre 2 pancarte cu nume de localitati nu e nimic. Ori poate am nimerit eu in weekendul cand Romania era in concediu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce pacat...ce mare pacat...deci totusi te-ai plimbat week-end-ul trecut...dar week-end-ul asta?Astept vesti...eu am scris:)si am trimis si poze...da,unde am fost noi au pancarte si fac o gramada de bani din turism...eu sper ca dupa inca 20 de ani vom avea si pancarte...ca vedem ca cei 20 care au trecut nu au fost de ajuns...din pacate...