As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

duminică, 16 august 2009

Fascinatia trecutului

Saptamana asta trecutul mi-a bautut usor in usa. Curioasa am deschis. Nu stiam daca vor intra sobolani sau porumbei, dar am deschis.
Anii care au trecut m-au facut mai curajoasa.

Cineva din trecutul meu s-a intors sa faca ordine in haosul pe care l-a lasat cand a plecat in graba. E drept, facusem eu deja curat, dar o mana de ajutor nu strica niciodata.

Oare ce anume ii face pe oameni ca dupa ani de zile, sa se intoarca totusi?

Fascinant mi s-a parut insa ce bine m-am simtit. Pe usa deschisa nu au intrat nici sobolani, nici porumbei - ci a intrat un aer racoros intr-o zi de vara caniculara. Pentru cateva ore trecutul mi s-a asezat peste prezent si impreuna au convietuit relaxat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cine,cine? :)