As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

duminică, 20 aprilie 2008

41 de bobi si un tocator



De 41 de bobi si de un tocator de lemn a avut nevoie baba Dumitrica. A bolborosit ceva si a inceput sa imparta boabele alea de porumb pe tocator. Nu, nu facea popcorn intr-o maniera autohtona. Imi citea in bobi. Si mi-a citit.

Mi-a zis ceva cu un voinic, cu o ursita si cu o inima de foc. A mea. Din toti bobii aia, unul era inima mea. Eu credeam ca am o inima mare, cand colo o pichineata cat un bob de porumb. Si zicea baba Dumitrica ca mai e si iute inima mea.

Dupa ce mi-a citit in bobi, baba Dumitrica mi-a tinut o lectie de viata. Mi-a aratat ca intelege perfect ce se intampla in cuplurile moderne. Mi-a dat exempul lui Putin. O ascultam fascinata. Parea o femeie simpla. Pe masura ce o ascultam intelegeam ca simplu nu inseamna lipsit de substanta. 41 de bobi, societatea moderna, fantomele valorilor din trecut, cautarea fericirii...o femeie, un barbat si un drum greu de parcurs.

Un comentariu:

Anonim spunea...

La multi ani frumoasa floare! Deoarece creierul meu este construit sa nu asocieze neaparat numele tau cu nume de floare...( stii tu la ce ma refer) mi-am adus aminte azi noapte pe la 12 de asta...Dar ca sa nu te trezesc am preferat sa-ti spun astazi.Am si o poza draguta...nu stiu daca pot s-o pun in mesaj....