As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

sâmbătă, 5 aprilie 2008

Cainii cu covrigi in coada

Domnule Videanu,
De la cateva luni dupa ce ati preluat mandatul de primar al capitalei am inceput sa va vad aura de incapabil. V-am contestat permanent, desi nu mereu aveam suficiente argumente sa demonstrez neputinta d-voastra.
Intr-o zi m-am resemnat. Pur si simplu am hotarat sa astept sa vi se termine mandatul, ca sa scap de d-voastra. Si sa pot spera din nou ca Bucurestiul va putea fi scos din cacatul in care l-ati bagat.
Vreau azi sa va spun doar atat: Multumesc! Va multumesc pentru ca dupa aproape 4 ani de mandat ati iesit in public si ati rostit cuvintele magice: NU AVEM O SOLUTIE!!!
De acord cu d-voastra! Asa e, nu aveti. Sunteti incapabil.

Si despre ce era vorba? Despre ce mega super complicat proiect ati zis d-voastra ca nu aveti solutie? Oare despre un proiect legat de circulatia din capitala? Oare despre vreo constructie a vreunui centru sportiv modern? Oare despre un proiect de arhitectura urbana? Oare despre vreo pasarela care sa lege ceva de altceva, eliberand ceva? Oare ati vrut cumva sa construiti vreun monument, un obiectiv reprezentativ pentru Bucuresti? Oare era ceva ce trebuia sa faca Bucurestiul sa functioneze?
Ei bine, nu! Nu este vorba de un astfel de proiect, ci despre unul un pic mai...tern.
Ati strans cu ocazia Summitului NATO cainii de pe strazile din centrul orasului. Sa nu latre a paguba.
Si acum, dupa ce Summitul a trecut, ati aparut la TV si ati spus ca veti reda Bucurestiului cainii lui!
Pentru ca nu aveti o solutie. E greu domnule Videanu. E tare greu sa fii in 2008 primarul capitalei unei tari din Uniunea Europeana. E atat de greu incat, cand cineva va reproseaza ca nu ati facut nimic bun pentru acest oras, va enervati un pic si ii spuneti cu naduf: „Sa dea Dzeu sa ajungi si tu primar! Si o sa vezi atunci ca la Primarie nu umbla cainii cu covrigi in coada!”

2 comentarii:

Dragos spunea...

Problemele incep de la vot, cand te trezesti ca ai de ales “intre Vid (eanu) si Van (ghelie)” (nu sunt fan CTP dar cu vorba asta chiar a nimerit-o)... si sfarsesti, in ciuda convingerilor, prin a nu vota. Asa s-a intamplat in cazul meu la ultimele alegeri... si parca vad ca nu se vor schimba prea mult personajele nici data viitoare.
Iar covrigii... sa stii ca i-au mancat fortele de ordine care au asigurat paza, circulatia si protectia la SUMMIT, erau chiar haiosi politistii care mancau sanvisiuri si covrigi din portbagajul masinutelor din dotare.
Cainii si primarul ne raman noua.

Anonim spunea...

Ai perfecta dreptate. In momentele de furie indreptata spre Vid (eanu) si cele de groaza trezite de Van (ghelie) m-am gandit si eu ca nu am cu cine vota. Si atunci? Ce solutie exista? Eu as candida si sa zicem ca toti cei care nu au cu cine sa voteze, m-ar vota pe mine si dintr-o intamplare m-as trezi primar de sector. Asa si? Cine m-ar lasa sa-mi fac treaba? As fi oaia alba a consiliilor. M-ar lovi cu pietre. M-ar face sa plec intr-o luna.