As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

vineri, 11 iulie 2008

Goana catre nimic

In jurul meu toti se mica. Intr-un ritm ametitor. Toti cunoscutii mei si toti prietenii mei fac ceva, isi propun lucruri, isi doresc lucruri, isi stabilesc obiective, le ating, isi pun altele, fac planuri, stau cu Excel-urile in fata, aoleo deja am obosit numai gandindu-ma la tot ce fac altii.
Toata lumea vrea alte masini, alte case, sporturi extreme, motociclete, concerte, concedii.......noutati, inedit, alt inedit, un si mai inedit.

Am obosit!
Eu nu fac nimic. La inceput m-am stresat, ma simteam usor penibil. Mi-a trecut.
Mi-am propus ceva: sa nu-mi mai propun nimic.

Ce faci? Nimic! Pe unde ai fost in weekend? Nicaieri. Ce masina ai? Neagra.
Unde lucrezi? Aaa, stai sa ma uit pe legitimatie. Ce faci diseara? Ma duc in piata sa iau ardei gras, carne tocata si niste smantana.


Prea multe obiective in jurul meu si prea multi copii nascuti pentru ca intr-o noapte de Revelion prea multi oameni si-au pus obiectiv pe anul urmator: copil!

Niciun comentariu: