As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

miercuri, 5 noiembrie 2008

Proasta din intersectie

Cine? Eu!
Unde? Eroilor. Bucuresti.
Cand? Asta seara.

Am facut un exercitiu de vointa. Eram prima la stop. In spatele meu garla masini, in fata mea garla, din sanga veneau garla (seara din dr taberei spre centru???), din dreapta veneau garla. Cand s-a pus verde nu am trecut ca blocam grilajul. Vaaaaaiii ce mi-ai luat-o! Recunosc, nu ma grabeam, nu aveam nervi, nu aveam decat un mare grad de oboseala. Si sictir. Atat. M-au claxonat, m-au injurat, dar eu nu m-am clintit. M-au depasit! Toti! Si au blocat intersectia. Stateam si ma uitam la ei. Evident daca as fi continuat si la urmatorul verde si la urmatorul si la urmatorul...stateam lejer vreo 30 minute pe loc. Nu am avut destula rabdare. Dar mai incerc intr-o seara. Promit! Aviz celor din spatele meu :))

3 comentarii:

Dragos spunea...

Norocul meu este ca ma deplasez 75% din drumul spre serviciu... si inapoi cu 41.

Chiar noroc, da' nu si in dimineata asta.

Anonim spunea...

Hahahaha, poate in urmatoarea seara cel de langa tine o sa faca acelasi lucru: nu va bloca intersectia... Si atunci veti fi doi care veti fi injurati... Dar poate asa in a treia seara veti fi trei... 3 oameni cu bun simt....

Dragos spunea...

@anonim:
Pay it forward ;)