As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

miercuri, 14 ianuarie 2009

Cata salbaticie!

Bucuresti. Drumul Taberei. 14 ianuarie 2009, aproximativ ora 19:00.
Sunt pieton. M-am reintors la societate. Pardon...la haita.
Trecere de pietoni si culoare rosu.
Pietonii care asteptau verde, erau insa gramada deja pe trecere.

Se pune verde la pietoni, insa o masina era deja foarte aproape de trecere.
O pietoanta isterica - probabil in criza - a inceput sa urle cat o tineu plamanii: e verde dobitocule, e verde f..uti mama ta, boule nu vezi ca e verde...si a continuat sa urle cat a putut de tare. Intre timp, masina se oprise.
(mentionez ca nu a existat nicio clipa vreun risc de accident, masina se deplasa foarte incet, iar vina era mai degraba a haitei de pietoni)
Ceilalti pietoni au inceput si ei ca la un sem sa urle: bai boule, luate-ar naiba, baaaaaa iti rupem masina, nenorocitule.
In cateva secunde masina omului era inconjurata de o haita in criza care urla incoerent.
Masina era clasa medie, un Opel cred, condusa de un barbat.
In masina ... un copilas!

Pe margine ...eu!

Ce am gandit eu stiu. Ce o fi gandit bietul copil?

Despre ce criza e vorba aici?

3 comentarii:

Unknown spunea...

criza de civilizatie, as inclina sa zic.

dar de mai mult timp ma gandesc ca a disparut din noi buna-vointa, acea aplecare spre iertare, spre partea buna din ceilalti.

de cele mai multe ori, preferam sa-i consideram pe cei din jur ca lupi, ba chiar suma tuturor relelor din lume, si pe noi ca cei mai curati.

eh, cam complicata problema.

o zi buna iti doresc,
edi.

Dragos spunea...

La cum merg lucrurile in civilizatia romana, eu cred ca acel copil gandea:
Oare unde-i bata lui tati?!
Sau poate sunt eu mai pesimist luni?!

Anonim spunea...

esti nebuna femeie !