As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

luni, 26 ianuarie 2009

Criza si reorientarea profesionala

Imi scrie un prieten

"E belita rau in cazul meu. Cica trebe sa imi schimb atitundinea si sa fiu optimist
nu se stie daca mai fac pureci pe aici 2 sau 3 luni :):)
E piatza nasoala , e greu, suntem scumpi ca e marca PREMIUM, concurenta ne calca in picioare :):)
Pana mea, nu stiu ce sa va intampla si unde oi ajunge :):)
Ma duc sa imi cumpar 2 iepuri si ma apuc sa intemeiz ferma aia de iepuri :):) le dau drumul prin padure mai mananca si vulpile, dar tot imi mai raman si mie 2 sau 3 iepurasi :):)"

Ii raspund: "Off ce-mi place de tine, ca te descurci, vezi oportunitatile in perioada crizei. Te iubesc"

Imi raspunde:
"Si asa sarac cum o sa ajung? O sa vii tu de la bucuresti cu pantof cu toc, geanta armani si fustitza versache in mijlocul campului sa ma vezi cum alerg dupe epuri?"

Ma intreb acum: as putea iubi un barbat care alearga dupa mai multi iepuri?

Niciun comentariu: