As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

miercuri, 7 ianuarie 2009

TEAaMO

Experienta TEAaMO sau asa cum arhitectul Ludwig Mies van der Rohe a spus: God is in the details.

Imi plac lucrurile, dar mai ales imi plac lucrurile bine facute. Atentia spre detaliu ma incanta si imi da o stare de bine.

Asta seara, intamplator, am ajuns sa beau un ceai in incinta Diverta. Eram cu un amic.

Cand farfuriutele cu cesti, ceaiuri, biscuiti au sosit, am fost atat de incantata de prezentare, incat am inceput sa fac poze cu telefonul mobil.

Ceaiul se cheama TEAaMO. Pentru cine vrea detalii http://www.tea-a-mo.com/teaamo
Cafeneaua se cheama CUP&CINO si face parte dintr-un lant de cafenele nemtesti. Habar nu aveam, am aflat asta seara.

Cel mai mult m-au impresionat clepsidrele.
Cea cu nisip rosu pentru ceaiul care trebuia sa infuzeze 5 minute. Ceai cu Rooibos, deci de culoare spre rosu.
Cea cu nisip verde pentru ceaiul care trebuia sa infuzeze 2 minute. Ceai verde, deci de culoare spre verde.

Fara sa stim, am comandat asa:

Eu ceai cu denumirea: Mrs Sophie
Amicul meu ceai cu denumirea: Sir Toby

God was in the details!

Poze





Niciun comentariu: