As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

sâmbătă, 7 februarie 2009

Fitness cu baieti sau cu fetele?

Azi dimineata la o sala de cartier.
In camera oarecum dedicata fetelor (dar nu exclusiv) era prea mare aglomeratia. M-am dus la cea oarecum a baietilor.
M-am urcat pe un aparat si am inceput sa numar constiincios 1 2 3 4...
Niste baieti (mai maricei, asa cam de varsta mea) vorbeau de regim alimentar: peste fript, mancaruri fara grasimi, salate...Plictisitor. 21 22 23 ...
La un moment dat, din discutia despre muschi si grasimi se naste o gluma. Un tip inalt, solid cu voce rasunatoare spune un banc.
"Ba, stiti de ce femeilor le plac barbatii cu burta? (pauza). Pentru ca le feresc de insolatie!"
Oaleo ce rasete, ce vacarm, ce distractie.
De pe aparatul pe care eram cocotata ma uit roate prin sala. Eram singura femeie.
Ii caut privirea tipului cu bancul, care si el la randul lui cauta privirile aprobatoare ale celorlatii tipi din sala.
Ma repereaza. Ma uit la el cu acea privire de leoaica, mama dojenitoare, fetita tulburata si prietena dezgustata.
A lesinat! Si-a cerut mii de scuze. A zis ca nu si-a dat seama ca sunt si femei in sala. M-a certat ca nu l-am oprit la timp! De parca eu stiam de ce le plac femeilor barbatii cu burta!
Toti ceilalti radeau de el. El nu mai prididea cu scuzele. Eu radeam cot la cot cu toti ceilalti. Si numaram.

Plec in sala de fete. 2 fete discutau ce au gatit si respectiv mancat aseara: salata boeuf, peste prajit, mamaliga si nu mai stiu ce. Am auzit cateva retete neinteresante. A fost pomenit chiar si brocoliul. Dar cu brnza rasa deasupra, ca altfel e gretos cica.

Concluziile sunt:
-femeile gatesc cu grasimi
-barbatii carora nu le gatesc femeile mananca mai sanatos
-malaiul de la Titan are nisip in el
-barbatii sunt porci, dar prefera sa fie doar cand sunt intre ei

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hmm that's amazing but actually i have a hard time determining it... I'm wondering what others have to say....