As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

duminică, 1 februarie 2009

Slumdog Millionaire - Cronica personala

Am vazut Slumdog Millionaire! Un film care m-a purtat de la sila (era sa vars), la ras tinandu-ma de burta si la lacrimi. Mda, ce sa-i fac, m-am comportat ca o casnica la filme indiene!
Un film de o calitate deosebita, chiar daca cu final previzibil (pe care insa scenaristul nu s-a agitat sa-l ascunda - pentru ca forta filmului nu vine din final).
Filmul imbina 2 filosofii opuse de viata: destinul sau asa e scris (latura pasiva a vietii) si nervul de a obtine ceea ce-ti doresti (latuta activa a vietii) chiar cu riscul de a te baga in cacat.
Desi unele imagini sunt cliseice si mesajele sunt evidente, mi-a placut acest film pentru cat de normal si natural este.
Mi-au placut actorii, mai ales copii si imaginile de tip poze. M-a facut sa ma imaginez turist in India si m-am rusinat gandindu-ma ca as fi in stare sa pozez saracia aceea colorata, doar ca sa ma infatuez ca am facut o poza misto!
Foarte tare filmul.

Niciun comentariu: