As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

duminică, 31 august 2008

Andone de la CFR Cluj la Gara

Sunt dinamovitsa, blonda si sensibila.
Imi place sportul in general si imi place fotbalul in mod special.
Ziua de azi mi-a adus aminte de cum am inceput eu sa fac prajitura cu caise.
Prima data nu mi-a iesit. Aveam reteta si ingredientele necesare, dar nu am stiut sa reglez temperatura la cuptor. Bani aruncati. A doua oara a iesit mai bine, dar inca necoapta in mjloc si caisele erau cam acre. Mai bine cumparam de la cofetarie! A treia oara inca ma mai uitam peste reteta , insa stiam deja cam cum stau treburile, a iesit ceva mai buna. A patra oara mi-am dat seama fara sa fi citit in reteta ca zaharul e bine sa fie adaugat in albusuri dupa ce le bat pana devin spuma.
Azi fac una din cele mai bune prajituri cu caise pe care eu am mancat-o vreodata!

Lui Andone la CFR Cuj i-a iesit din prima: Event Campionatul si Cupa României in sezonul 2007-2008.
Bravo domnu' Andone, va zice o bucatareasa dinamovista!
Bravo si la gara, va zice managementul CFR-ului.

Pai nu asa se face domne' fotbal in Romania. Veniti, castigati, indeplinti obiective si nu faceti nici macar un scandal de proportii. Lasa ca va arata ei cum se face fotbal: afara cu competentul! La Gara, nu la CFR Cluj!

Niciun comentariu: