As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

vineri, 7 martie 2008

Daca Pablo Ruiz m-ar fi iubit

Mana mea stanga ar fi in locul piciorului drept, ochiul stang mi-ar atarna in coltul gurii strambe, nasul mi-ar sta tantos in crestetul capului, sexul mi-ar fi la vedere - cam pe la genunchiul drept.
Greselile mele ar fi probabil incercari de a cocheta cu infinitul, cuvintele mi-ar fi un vals vienez, iar dorintele si patimile mi-ar fi zambile si maci delicati pe un camp de iarba.
Dar nu l-am intalnit pe Pablo Ruis si a lui fermecata oglinda sparta in zeci de bucati.
Am avut nenorocul de a ma oglindi doar in oglinzi nesparte.

(Nota: nu tot ceea ce mancam are gust, nu tot ceea ce bem ne stinge setea si nu tot ceea ce citim ni se adreseaza)

Niciun comentariu: