As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

joi, 20 martie 2008

Pacat de bere

Cele mai frumose meciuri de fotbal sunt cele in care nu joaca echipa favorita. Te poti duce la baie linistit, poti sa scrii si sms-uri. Semintele parca nu sunt asa de greu se desfacut din coaja, iar berea are o spuma mai densa.
Am spus frumoase. Nu am spus ca cele mai frumoase sunt cele care imi plac cel mai mult.
Cele care imi plac cel mai mult sunt cele in timpul carora imi bag unghiile in palme, ma scarpin in cap si pe fata pana in fac rani si imi inclestez degetele de la picioare pana cand nu mai pot calca.

Sa revin. RADET a oprit caldura. In casa e tare frig. Seminte, bere, voie buna si Rapid - Steaua.
Teoretic, din punct de vedere al clasamentului, era bine sa castige Steaua. Dar e greu sa tin cu Steaua. La Rapid nu mai este demult antrenor Razvan Lucescu asa ca nici cu Rapid nu tin
In seara asta...tineam cu fotbalul. Un meci frumos. Ma bucuram de ceea ce vedeam. Tresaream la fazele de la ambele porti. Pana in minutul 73.
Atunci nu am mai tresarit. Nici nu am sarit. Am ramas impietrita.
Am cautat mult cuvintele care sa redea ce simt vis a vis de ce s-a petrecut pe stadion. Nu am gasit unele elocvente.
Asa ca tac. Muta si interzisa.
Ca sa citez un prieten: atat putem! Si ca sa completez: deci facem ce putem.

Pacat de bere.

Niciun comentariu: