As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

joi, 11 septembrie 2008

11 septembrie 2001

In urma cu 7 ani aveam o casca pe urechi si raspundeam politicos din 2 in 2 minute: Buna ziua, ati sunat la Connex, sunt eu si fac orice pentru a va ajuta!
Accesul la internet ne era restrictionat si comunicam cu exteriorul doar pe e-mail si messengerul intern.
Domnita (miss u feeeti!) imi trimite ceva pe mail cum ca se intampla ceva nasol in America. Din 2 in 2 minute eu cu buna ziua, mai aruncam un ochi la textul primit, nu pricepeam nimic.
Avoane intrau in cladiri din New York. Ete na! Probabil ca e pubilicitate pentru vreun film cu Will Smith!

Cineva mai mare in functie ajunge in posesia stirilor de pe Mediafax.
Incepea sa se contureze o imagine de groaza. Ne trimitem unii altora e-mailuri cu ce mai aflam. Primeam SMS-uri de la prieteni. Incet, incet, incepem sa facem zumzet pe etaj. Sefii se prind ca am putea sa punem in pericol activitatea de rutina a call centerului.
Si incep sa apara e-mailuri: continuati sa luati apeluri, nu va puneti pe NRD (not ready), nu va delogati, coada de asteptare e mare...

Da, 11 septembrie 2001, am luat apeluri ca in orice alta zi, nu am stat pe NRD, am fost exemplari.
Daca un avion s-ar fi indreptat spre cladirea unde lucram noi, cred ca e-mailurile ar fi fost la fel: vine un avion spre noi, nu va delogati, nu stati pe NRD...sa fim optmisti, poate loveste doar cantina!

3 comentarii:

Anonim spunea...

haaa, ai uitat ca au zis ca putem activa international fara sa ne uitam la conditii...::)))) (Semneaza Bobita)

Anonim spunea...

@bobita looooooooool, daaaa am uitat se pare! Cata marinimie din partea lor!

Anonim spunea...

Probabil la fel s-a intamplat si cu salariatii din cele 2 gemene de au murit atatia.............Cori