As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

luni, 8 septembrie 2008

Mai sunt 2 zile

Ce ai face daca ai afla cu certitudine ca mai sunt (pentru noi toti) doar 2 zile de trait?
Eu am incercat de dragul unui exercitiu creativ sa ma gandesc ce as face.
Si am realizat ca nu am destula minte ca sa stiu ce as face.
Sau altfel spus, am realizat ca nu posed azi mintea necesara unui astfel de exercitiu.
(daca ma intreba cineva azi dimineata la 7, as fi zis ca as vrea sa dorm!)

Vom muri cu totii miercurea viitoare?
clic aici
si
Introducere la acceleratorul Large Hadron Collider
clic aici

Un comentariu:

Dragos spunea...

Daca ma gandesc la luni si marti, as schimba cel putin 50% din lucrurile pe care le-am facut in aceste 2 zile... a se citi timpul petrecut la serviciu.

Daca ma gandesc la sambata si duminica, cred ca as schimba doar vreo doua sau trei procente din ceea ce am facut in acele zile... a se citi o bere in minus sambata si mai putin somn duminica.

In concluzie pentru mine este o viata reusita... in week-end ;)

Apropos de LHC sunt totusi optimist.