As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

joi, 11 septembrie 2008

Perceptia trecutului

De ceva vreme (cam 3 saptamani) trecutul meu imi revine sub forma de filme de scurt metraj. M-am regasit cu oameni din trecut si impreuna reconstituim ore, zile, minute din trecut. Fantastic!
Totodata, dand curs discutiilor, filosofia de boutique (cum mereu mi-a placut sa o numesc) a devenit tot mai prezenta ca filosofie de e-mail.
Si tot filosofez la trecut, la prezent si la viitor.
Suntem atat de mici cand ne traim prezentul.
Dar viitorul ne arata ce mari eram in trecut.
As vrea sa pot in fiecare clipa sa traiesc viitorul prezentului si sa ma bucur mai mult de el!
Buna dimineata!

2 comentarii:

Homemade Cakes spunea...

Ce naiba, tu nu ai somn?! Ca eu parca as dormi non stop in ultima vreme!
Dar lasa ca o sa dorm saptamana viitoare ca intru in concediu. Si o sa fac plaja. Si o sa mananc caracatitza. Remember?...:)

Anonim spunea...

@Ramona
Ba am, tocmai ca am si dorm si visez mult! Apoi ma trezesc si scriu! :))