As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

miercuri, 17 decembrie 2008

Acru in gura

Mi-a venit acru in gura. Si cred ca e de la muraturi.

Probabil este ultimul post pe tema politica pe care il scriu pe termen lung.
Precum in povestea borcanului cu pietre, pietricele, nisip si bere acum am turnat si zeama de la muraturi. Si gata. E plin.
I-am auzit pe multi spunand ca emigreaza in Congo, Togo, Burkina Faso etc daca iese PSD. Ei bine, PSD a iesit s-au mai bine zis s-a scos si totusi toti suntem inca aici.
Dovada ca rezistam. Gradul de resistenta al fiineti umane poate fi dus acolo unde fiinta mana nici nu banuie ca poate.
Si o sa fie si doamna Udrea Ministru la Turism. Daaa, iar emigram in Congo si apoi observam ca rezistam.
Si intr-o zi Vanghelie va deveni Ministrul Educatiei si Cercetarii. Si iar o sa emigram in Togo.
Si a doua zi ne vom trezi (din visul emigrarii) si toate leprele astea vor fi acolo unde sunt si totul va merge ca si pana acum, adica rapid si prost.

Si cum ar spune fostul meu sef: Merry Christmas

De maine revin la temele mele patetice :)

Niciun comentariu: