As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

miercuri, 24 decembrie 2008

Selectie subiectiva din 2008

2008

Nu am lovit masina in 1 ianuarie 2008, desi...ma mir ca am reusit sa o aduc acasa
Cel mai frumos martisor primit vreodata - avion, Austria, fluturi, cappuccino si apfel strudel
Mi-am luat o masina noua; f draguta
Europa Park - roller coaster - 2 times!!
Banana pe bat invelita in ciocolata neagra! Divin!
Sandalele gri
Cocul albina
M-am facut blonda
Elvetia
Italia
Germania
Austria - cele 7 beri din care una bestiala
Brasov - La Republique
Brasov - Wagner
Inima Swarovski; ok, si cerceii
Au aparut Calin si Teodora
Nu am cazut cu avionul atunci
Ciocolata cu Orange de la Timisoara
Curcan la tava in 5 minute pe ceas
Toate diminetile in care mi s-a adus cafea la pat, dar mai ales unele
Noptile nedormite de bunavoie
Ziua cand nu m-am dus la birou si m-am plimbat la munte in pantofi cu toc
Lime Light Piano Bar
nouvelle vague http://www.nouvellesvagues.com/
Zarnesti
Sarata Monteoru
Moeciu
Constanta, iaurt, arsuri
.
.
.
sunt atat de multe; ce ma bucur!

TU CE-TI AMINTESTI?

2 comentarii:

Dragos spunea...

He... he... (sau ho ho ho ;)).
As mentiona, in orice caz, grisuletul asta si, odata cu el, cunostinta cu persoana din spatele bolului de grisulet.
Yummy grisul interesanta persoana.

Anonim spunea...

Si 1 si 2ian a fost interesant dar a trebuit sa plec...vroiam sa pui si aceste date la selectie:)