As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

miercuri, 24 decembrie 2008

Draga Mos Craciun

Ma pregatesc sa plec la munca, desi teoretic am liber.
Beau o cafea excelenta.
Nu am apucat sa-ti scriu scrisoare si am si vorbit urat mult in ultima vreme.
Dar eu totusi cred ca vei veni.
Sa stii ca cineva odata mi-a spus ca de fat Craciunul e in fiecare zi. Si m-am ratzoit la el si i-am zis ca nu e asa. Apoi m-am mai gandit si am zis ca poate asa o fi, o fi in fiecare zi!
Dar sa stii, Mos Craciun, ca eu pe 24 spre 25 te astept si ca te astept in fiecare an cu emotie.
Si iti multumesc pentru tot ce mi-ai adus pana acum, chiar daca, poate de multe ori, am fost trista ca mi-ai adus altceva decat iti scrisesem.

Abia astept sa vad ce-mi aduci diseara!

Hai...lasa netul, ca te asteptam!

2 comentarii:

Mihai spunea...

Cineva spunea ca nu a crezut niciodata in Mos Craciun pentru ca stia ca la el in cartier nu intra nici un alb dupa lasatea serii.
Da, sunt rautacios!

Anonim spunea...

Mosul vine si pe net...ho,ho,ho...din Seattle ca nu poate veni cu avionul anul asta...Merry Christmas la toti!