As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

vineri, 26 decembrie 2008

Sperante si vise

Nu pot din punct de vedere psihologic sa-mi explic de ce sfarsitul unui an naste in oameni tendinta de a analiza a si de a planifica. De ce privim ziua de 31 decembrie ca ultima in care mai putem face ce ne-am dorit sau propus si inca nu am facut si de ce ziua de 1 ianuarie este deja prima zi din care trebuie sa lucram la noile planuri.
Nici eu nu sunt departe de acest comportament.
Am scris intr-un post precendent cateva din lucrurile frumoase din 2008. Pentru ca am vrut sa-mi intiparesc bine in minte ca 2008 este un an frumos. La fel ca 2009. Si la fel ca orice alt an care a trecut sau care va veni.
Pentru 2009 imi doresc si imi propun sa sper si sa visez. Si mai mult decat atat imi doresc sa nu ma apuce decembrie 2009 pana sa-mi dau seama ca 2009 e un an frumos!

3 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

la multi ani!

Anonim spunea...

@ hello Dan! La multi ani. Un 2009 cu multe poze!

Anonim spunea...

Tu speri si visezi tot timpul dar cateodata nu-ti dai seama...tot ca mine!Sa ne propunem un nou inceput in fiecare zi...nu numai pe 1 ian...si sa ne aducem aminte de asta...pt ca sigur cateodata uitam...LA MULTI ANI cu sanatate ca-i mai buna ca toate...cu ea vin visele si speranta unei zile mai bune maine!Cori