As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

luni, 10 decembrie 2007

Fucking Everything - Style and Consulting Com SRL

Toata lumea s-a angajat la Fucking Everything - Style and Consulting Com SRL.
Prieteni, vecini, colegi, cunoscuti de departe, verisori de rang doi, foste iubite si fosti amanti, toata lumea e acolo.
Te trezesti si tu dimineata si dai drumul la TV cat iti bei cafeaua. Din cutia milei te invadeaza o mie de sfaturi de la Fucking Everything - Style and Consulting Com SRL cu privire la ziua care abia incepe: cum sa te comporti, cum sa actionezi (vezi nelipsitul horoscop), cum sa te imbraci, pe unde sa circuli, pe unde sa nu circuli, cat e euro si mai ales ce exercitii sunt bune pentru ca sa scapi de aripioare.

Ajungi la birou si scapi din greseala o fraza banala de genul: ma gandesc sa-mi iau un expresor de cafea. Si incepe consultanta gratuita, dar pe nervii tai de la Fucking Everything - Style and Consulting Com SRL: sa-ti iei din ala cu pastile, ba cu pliculete, cu abur, cu baterie, electric, cu energie solara, cu tavita metalica, cu suport de cescute, cu lingurita incorporata, cu sita metalica, cu elice, cu ceas, cu programator.

La masa de pranz iti zboara porumbelul: diseara ma duc sa ma tund. Ca incepe: am eu o coafeza beton, eu am un stilist, e super tipul numai pe afara a invatat meserie, auzi, am eu un soft care iti arata ce tunsoare ti se potriveste in functie de pozitia planetelor si fizionomie, ia, noteaza-ti numarul tipei asteia, iti zic, e cea mai tare, vine si acasa daca vrei, ne-am cunoscut la balul bobocilor de la Fucking Everything - Style and Consulting University.

Cand iesi si tu la o tigara si o cafea in coltul firmei, apuci sa te plangi de aia care trebuie sa-ti aduca mobila comandata in urma cu 3 saptamani. Si incepe: a, iti faci pe comanda? O prostie draga, eu mi-am luat de la Luxmobila, la promotie, mi-au dat si o veioza gratis, sunt super, de ce nu iei de la ei? A, mobila, sa iti dau eu numarul sotului vecinei preietenului meu, care este un super meserias, iti face ce vrei din catalog si la jumate de prêt. Covor? Da’ nu se mai poarta covorul, acum sunt presurile la moda. Aplice ? Eu le-am dat jos, am pus niste faclii, am vazut la Smart House TV.

Daca cumva stranuti in lift, te-ai scos. Pana la etajul urmator ai déjà o brosura de nume de medicamente (care sunt verificate si clar dau rezultate) si bonus si 3 carti de vizita ale celor mai buni medici de la ginecologi la chirurgi.

In drum spre casa rasfoiesti epuizata o revista: verde s-a purtat acum 2 luni, nu mai este in tendinte. Acum daca vrei sa nu scrie revistele despre tine la rubrica: Rusinea petrecerilor, trebuie sa apari in albastru. Dar sa nu te puna naiba sa ai pantofi low heel ca vei fi desfiintata, musai high heel dressy si doar lacuiti, daca nu, mai bine stai acasa.

Tu pui ulei de masline in salata? Vai dar noi nu mai gatim cu ulei de masline de 3 saptamani. Acum folosim ulei de nuci, e ultima tendinta, e plin de antioxidanti si omegi. Mi-a spus si nutritionistul ca e cel mai bun. Si crede-ma nutritionistul meu e cel mai tare, scrie si la revista “Greata si gratie”.

Coafeza, consultatntul de machiaj, consultantul vestimentar, consultantul de electronice, cel de electrocasnice, cel de telefoane, cel de I phones, cel de masini, cel de amenajari interioare, cel de nutritie, cel de ulei de salata, cel de ulei de gatit, cel de mere, cel de suc de portocale…toti acesti consultatnti sunt din ce in ce mai prezenti printre noi (fara sa-i cheme nimeni) incat cateodata la intrebarea: “ ce faci?” prefer sa zambesc si sa schimb vorba, nu ca nu as face ceva interesant, ci de teama ca o sa primesc vreo 30 de sfaturi care sa ma ajute sa fac exact cu totul altceva, numai pentru ca asa vor cei de la Fucking Everything - Style and Consulting Everyday and Everywhere.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am si eu pe cineva care se pricepe la bloguri...
TARE!

Anonim spunea...

Si eu as putea sa iti recomand un film, abia l-am vazut. E vechi, da' bun..Hmm..nu cred ca se incadreaza in tendinte pentru ca nu e din 2007, e din 2005 parca..Sa nu ma fac de ras daca zic ca m-am uitat la un film vechi...ca nu mai e la moda...In sfarsit, imi asum riscul...E vorba de "Shark Tale". Mi-a placut la nebunie!!!

Anonim spunea...

Sau mai bine citeste o carte, poate cea pe care o preferi...Sincer, eu nu ma satur niciodata de "Mandrie si Prejudecata". Ce zici? Sau Peter Mayle: "Un an in Provence"...- omul asta chiar te face sa iti doresti sa te muti in Franta... Cine stie, pate peste 2 ani o sa ma vizitezi acolo::))

Anonim spunea...

generals paho hampton designers resultsthis closures encouraged winner tense landscaping containers
lolikneri havaqatsu