As vrea sa ma dau peste cap
Si sa ma transform in copil
Si sa ma mai dau o data
Si sa raman asa!

joi, 13 decembrie 2007

Piramida lui Maslow din Egipt

In ultima saptamana aproape 50 de prieteni si cunoscuti m-au intrebat: da, cand ai timp sa scrii? Si aproape toti mi-au zis ceva de genul: nu mai rezist, nu mai pot, nu am timp, mi-e somn, ma doare stomacul, ma doare capul, ma doare ficatul.

Ai vazut vreodata piramidele? Cand te uiti la piramidele din Egipt te vezi pe tine ca intr-o oglinda. Pe tine mic, mic, atat de mic. Te uiti la ele si, desi inainte de a le vedea te-ai documentat serios cateva saptamani si stii tot ce s-a scris despre construirea lor, inevitabil te gandesti: bai, dar cum le-au facut? Da, oare cati oameni au muncit la ele? Da, cat timp le-a luat? Da, daca mureau pe acolo, aveau asigurare de viata? Hahaha Si, desi stii toate raspunsurile, nu poti sa te abtii sa nu-ti pui intrebarile astea.
Si desi iti pui intrebarile astea, nu-ti pui alte intrebari, mai importante.
Te mai joci un pic cu nisipul, mai faci o poza si astepti sa ajungi la hotel sa faci o baie si sa vezi daca e liber calculatorul cu Internet din holul hotelului.

La baza piramidei lui Maslow, construita pe la 1954, stau nevoile fiziologice: aer, apa, mancare, odihna etc. Asa e in viata, nu e motiv de tristete.

Nu va mai incapatanati sa construiti piramide fara baze. Nu o sa reziste. O sa cada peste voi. Cu tot cu self-esteem-ul si freedom-ul din varf.
Luati o pauza, beti un pahar cu apa, mancati ceva, faceti un pipi, faceti un sex si culcati-va.
Si dupa ce faceti toate astea, o sa apara si mesajul: you are now at the Second level of Game.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da, piramida lui Maslow e reala,
si trebuie respectata...
Orice om normal are nevoie de sex.
Problema este ca unii pur si simplu
nu au parte... femeile umbla si ele dupa instincte, isi cauta parteneri inalti, solizi, dotati.
IAR CEILALTI NU AU PARTE DE SEX.
Sau... considerati ca trebuie sa plateasca, cu bani ?
Eu sunt inca virgin la 25 de ani,
pentru ca am dimensiuni prea mici.
Deci, nu am destui centimetrii.
Deci piramida din viata mea, va fi construita cu o caramida lipsa.
Si asta se simte si se vede.
Nu am venituri suficiente pentru a-mi rezolva poroblema pe termen lung si stabil... deci, va trebui sa construiesc toata piramida.
Sa devin realizat profesional, financiar, sa strang o avere...
Ca sa imi satisfaca cineva acea nevoie vitala... am cautat 9 ani femei pe internet, dar nu se implica niciuna... Ele asteapta centimetrii si bani. Doar atat.
Asa arata piramida lor.
CENTIMETRII SI BANI...
SI NIMIC ALTCEVA...

Anonim spunea...

invatat o multime